آرتا کامپوزیت پیشرو در تولید قالب بدنه و کابین قایق و کشتی از فایبرگلاس با دقت و کیفیت عالی

در این پروژه متخصصان آرتا کامپوزیت اقدام به طراحی و ساخت قالب کابین کشتی از جنس فایبرگلاس نموده اند که در ادامه مراحل مختلف کار که تماما توسط کارشناسان مجموعه صورت گرفته است خدمتتان ارائه خواهد شد:

مرحله۱) طراحی نقشه و ابعاد کار بصورت تصاویر دو بعدی

نقشه دو بعدی ابعاد کابین کشتی
نقشه دو بعدی ابعاد کابین کشتی

در این مرحله طراحان ما بعد از دریافت تصورات ذهنی و ابعاد اولیه از مشتری آنها را بصورت دو بعدی طراحی کرده و آماده مرحله طراحی ۳ بعدی می‌نمایند.


مرحله۲) طراحی ۳ بعدی کابین کشتی (قایق)

طراحی 3 بعدی کابین کشتی (قایق)
طراحی ۳ بعدی کابین کشتی (قایق)

در صورت تأیید ابعاد و شاکله کلی کار در تصاویر ۲ بعدی وارد مرحله طراحی ۳ بعدی می شویم. در این مرحله، مشتری بصورت کاملا واضح، از تمامی ابعاد پروژه را مشاهده می کند و در صورت نیاز تغییرات صورت می‌گیرد.


مرحله۳) ساخت مدل اولیه بدنه و کابین کشتی

ساخت مدل اولیه کابین کشتی
ساخت مدل اولیه کابین کشتی

در این مرحله با متریال های چوبی، فلزی و … اقدام به ساخت مدل اولیه، عینا مشابه با مدل اصلی مدنظر مشتری می شود. در این بخش بعد از ساخت نمونه، سطوح کار به دقت صاف و صیقلی شده و بعد از آن رنگ آمیزی انجام می‌شود.


مرحله۴) قالب گیری

ساخت قالب بدنه و کابین کشتی و قایق
ساخت قالب بدنه و کابین کشتی و قایق

بعد از ساخت نمونه اولیه، وارد مرحله قالب گیری می شویم. در این مرحله با لایه گذاری بر روی سطح کار قالب کار از جنس فایبرگلاس ساخته می شود.


مرحله۵) تولید کابین کشتی (قایق) به تعداد مورد درخواست مشتری

بعد از تولید قالب حالا نوبت تولید کابین قایق ها از جنس فایبرگلاس فرا می رسد. در این مرحله هر تعداد از بدنه که مورد درخواست مشتری باشد تولید و تحویل داده می شود.

در صورتیکه مشتری فقط قالب کار را سفارش دهد، بعد از تهیه قالب بدنه از جنس فایبرگلاس، سفارش تحویل مشتری می شود.

آرتاکامپوزیت با سالها تجربه تخصصی در زمینه تولید قالب‌های فایبرگلاس، آماده همکاری با صنایع و مجموعه‌های مختلف برای ساخت انواع قالب های کامپوزیتی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *