ساخت کاور ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از فایبرگلاس

ساخت کاور ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی

ساخت قطعات بدنه ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از جنس فایبرگلاس

در این پروژه ساخت قطعات فایبرگلاس ، قطعات تولید شده بعنوان پوشش و کاور بدنه تجهیزات و ماشین آلات بزرگ ریسندگی و بافندگی استفاده شده است.

این قطعات در اندازه و سایزهای مختلف تولید شده که هریک بعنوان بخشی از بدنه دستگاه ها استفاده می شود.

در زیر تصاویری از فرش بافی و ریسندگی قابل مشاهده می باشد:

تولید قطعات بدنه ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از فایبرگلاس
تولید قطعات بدنه ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از فایبرگلاس

قطعات بدنه تولید شده از جنس فایبرگلاس بعلت انعطاف بالا در طراحی‌های پیچیده، وزن کم و ماندگاری زیاد مورد استقبال صنایع بسیاری قرار گرفته است، بطوری که ردپای صنعت فایبرگلاس تقریبا در تمامی صنایع مشاهده می شود.

شرکت کارآفرینان فجر سبلان با برند تجاری «آرتا کامپوزیت» افتخار دارد با مجموعه‌های بزرگ و مطرح در صنایع مختلف همکاری نموده و نیازهای آنها را در زمینه ساخت قطعات و تولید کاورهای ماشین آلات و دستگاهها از فایبرگلاس تأمین نماید.

نمونه ای از ساخت فرش بافی:

بدنه ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از فایبرگلاس
بدنه ماشین آلات فرش بافی و ریسندگی از فایبرگلاس

تحقیقات نشان داده زیبایی دستگاهها تأثیر فراوانی در میزان فروش آنها داشته و بازدهی کارگران و تکنسین دستگاه ها را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

در زمینه زیباسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کارخانجات و خط تولید می‌توان گفت بهترین راهکار استفاده از صنعت فایبرگلاس می‌باشد.

آرتاکامپوزیت با سالها تجربه و تخصص در خصوص تولید قطعات فایبرگلاس، آماده همکاری با صنایع و مجموعه‌های مختلف صنعتی برای ساخت کاور و بدنه ماشین آلات از جنس فایبرگلاس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *